niedziela, 24 lipca 2011

Rowerki

Hej ;-) Właśnie wróciłam z jazdy rowerowej z panną A. Trasa Baranów-Jankowy-Donaborów-Świba-Kępno-Baranów zakończona powodzeniem ! W sumie 14 kilometrów, więc możemy być z siebie dumne;) Mam ostatnio problemy ze spaniem. Kompletnie nie mam pojęcia czym to może być spowodowane.;( Wczoraj położyłam się o pierwszej w nocy a obudziłam się o piątej nad ranem! To chore. Straciłam też apetyt. Dziś na kolację zjadłam dwa małe kawałki arbuza;D Zaraz wracam do herbatki i Glee a Wy, trzymajcie się ciepło!:);* Już niedługo przedstawię wam mój pierwszy outfit.;)


 A i jeszcze specjalnie dla was, największy hicor tego lata!;D Co jak co, ale przy tej piosence będziecie się bawić jak nikt ;D;)

2 komentarze:

  1. też kiedyś spałam tylko 4 godziny i to dokładnie o tych samych godzinach co ty ;d
    świetna piosenka, hahahhaa ;d (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio nie mogę zasnąć. A budzę się normalnie ;D W tym rzecz, że zasypiam o 3 nad ranem.

    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń